pondělí 14. května 2018

LOVELY BLAZER

Ahoj, přeji příjemný podvečer.
Dlouho jsem se zase neozvala, ale jsem tady s dalším článkem.

Tentokrát o milovaném blejzru. Už jsem po něm pokukovala hodně dlouho. Už když byl první boom u zahraničních blogerek, ale nějak jsem pořád nenašla ten správný, který bych chtěla já.
Konečně jsem ho našla a jsem z něho nadšená.

Blejzr je druh saka, který tvoří jakýsi mezistupeň mezi sportovním sakem a oblekem. Má poněkud méně formální střih než sako k obleku, oproti kostkovanému tvídovému či sportovnímu saku je však formálnější. Ke klasickému tmavomodrému blejzru patří mosazné nebo zlaté knoflíky.

Nyní máme milion barevných kombinací blejzrů a jsou opravdu v kurzu a šik.

Já vám nafotila tři různé outfity pro inspiraci.

Dá se nosit do práce, elegantně, do města i na párty.



První outfit je kostýmek dejme tomu třeba do kanceláře. To se dostáváme k dalšímu trendu. Moc se  mi líbí třeba celý zářivě žlutý kostýmek, ale zatím na něj nemám odvahu. Málem bych zapomněla. V outfitu se ukrývá ještě jeden trend, který nejde moc vidět, protože jsem se zapomněla natočit. Jsou to pruhy na kalhotách. Můžete je vidět všude na kalhotách, sukních, barevné, bílé, černé. Já si je na kalhoty našila sama. Stačí si jen koupit libovolné stuhy v galanterce a našít si je na jakékoliv kalhoty, nebo sukni.
Outfit jsem doplnila větší kabelkou do kanceláře a jehlami, jelikož si to v kanceláři můžeme dovolit







BLAZER - STRADIVARIUS
KALHOTY - C&A ( HANDMADE )
KABELKA - MICHAEL KORS
TÍLKO - WALMART
BOTY - NEW LOOK


Další outfit nazveme casual look. Jednoduchý, pohodlný do města, nebo nějaké pochůzky. Obyčejným džínům s tílkem a teniskami dodá blejzr šmrnc.














DŽÍNY - ZARA
BOTY - ADIDAS SUPERSTAR
BATOH - GUESS



U posledního outfitu jsem se trochu odvázala.  Je dráždivý a sexy, myslím, že na párty super. Pro někoho možná víc vulgární, ale mě se moc líbí a co jsem žila v Anglii mi jen tak něco vulgární nepřijde. Pásek ovázaný kolem blejzru podle mě vypadá hravě a nevšedně.









BLEJZR - STRADIVARIUS
SUKNĚ - ROMWE
KOZAČKY - ECCO
KABELKA - ANNA KLEIN
HODINKY - MICHAEL KORS



To je ode mě vše. děkuji za shlédnutí. 

Nezapomeňte odebírat a sledovat na instagramu.


Mějte se krásně :).

0 komentářů:

Okomentovat